NAVAZUJÍCÍ PÉČE KLIENTSKÉHO SERVISU
po ukončení prvního měsíce naší spolupráce je možné zůstat nadále ve spojení formou navazujícího měsičního klientského servisu.
Nejste na to sami
INDIVIDUÁLNÍ PÉČE A PŘÍSTUP
V navazujícím měsíci se podíváme také na zařazení Vašich oblíbených potravin do stravování, budeme se učit gramážovat recepty.
Také se společně podíváme do obchodu na praktickou ukázku potravin, kde se budeme učit číst na etiketách potravin a rozumět jejich výběru.
Za daný měsíc proběhnou 3 konzultace. Délka jedné konzultace je 60 min.
Konzultace probíhají formou online nebo osobní setkání.
TAJEMSTVÍ ÚSPĚCHU
JE V JÍDLE
Naučte se rozumět běžně dostupným potravinám a jejich kombinacím tak, abyste dosáhli trvalých výsledků.
Nejste na to sami
Další kroky k úspěchu
Daný měsíc spolupráce budeme dál hodnotit Vaše výsledky. Kontrolovat Váš zápis do individuálních zápisových tabulek, v připadě potřeby upravovat Vaši litráž tekutin či gramáž potravin.
Vážení a milí,
ráda bych Vám poděkovala za projevený zájem o moji péči. Bohužel Vás musím informovat, že momentálně nemám volné kapacity pro přijímání nových klientů. Velmi mě to mrzí, protože bych Vám ráda poskytla svou podporu, ale současné možnosti mi to neumožňují.
Pokud byste měli chuť, můžete mi napsat svůj příběh. I když Vás nemohu vzít do své péče, ráda se o Vašich zkušenostech dozvím více a třeba Vám budu moci poskytnout alespoň radu či podporu na dálku.
Děkuji Vám za pochopení a trpělivost.
S úctou,
Kateřina Oralová
ÚSPĚCH SE RODÍ V JÍDLE